
Doprava
O přepravu zásilek se nám stará přepravní společnost PPL a Balíkovna. Zásilkovnu využíváme okrajově pro dopravu na Slovensko. Dopravné ve většině případů dotujeme z vlastních zdrojů a proto Vám můžeme nabídnout dopravu již od 75,- Kč. U objednávek nad 2 600,- Kč po ČR dopravné neúčtujeme, tam máte dopravné ZDARMA. Pokud zvolíte platbu dobírkou, platíte doběrečné ve výši 50,- Kč. Povolujeme dopravci vybírat dobírky hotově i platební kartou. V případě, že zákazník objednané zboží od dopravce nepřevezme, je povinen uhradit poplatek za expediční režii ve výši 300,- Kč. Po té, co je zásilka předána dopravci, nemáme žádnou možnost ovlivnit průběh jejího doručování. Pokud tedy máte od nás informaci o odeslání balíku a jeho sledovací číslo, ve vlastním zájmu se zajímejte, co se s ním děje. V případě komplikací kontaktuje infolinku dopravce.
CENÍK DOPRAVY
1/ Balíčky do váhy 15 kg včetně obalu můžeme po ČR odeslat do výdejního místa Balíkovny za cenu 75,- Kč. Větší váhový limit pak mají výdejní místa PPL za cenu dopravy 99,- Kč.
2/ Zásilky na adresu v rámci ČR doručuje Balíkovna a PPL za cenu od 120,- Kč, zde je váhový limit 30 kg.
3/ U objednávek nad 2 600,- Kč dopravné po ČR neúčtujeme.
4/ Na Slovensko doručuje PPL na adresu za 240,- Kč a Zásilkovna do výdejního místa za 130,- Kč bez ohledu na výši objednávky. Na Slovensko nenabízíme dobírku, zásilka musí být zaplacena předem na účet.
Uvedené ceny a doprava zdarma platí pro 1 balík do maximální hmotnosti dané typem přepravy. V případě, že objednávka obsahuje větší množství těžkého zboží a k tomu jednu nebo více křehkých, je nutné z důvodu ochrany zboží před poškozením během přepravy rozdělit zboží do více balíků. Příplatek je naúčtován dodatečně k objednávce a zákazník je o něm předem informován.
CENÍK DOBÍRKY
Jednotná cena dobírky je 50,- Kč bez ohledu na hodnotu objednávky.
VEŠKERÉ PŘEPRAVNÍ ŠTÍTKY SE TISKNOU AUTOMATICKY BEZ ZÁSAHU ČLOVĚKA DLE ÚDAJŮ VYPLNĚNÝCH V OBJEDNÁVCE, PROTO DBEJTE NA JEJICH SPRÁVNOST A ÚPLNOST.
DORUČENÍ NA ADRESU
Dopravci standardně doručují zásilky následující den po jejich podání a to v době od 8 do 18 hodin. Řidiči jezdí po pravidelných trasách a není možné vyžadovat doručení v konkrétním čase. Vaši preferenci můžeme zadat řidičovi do poznámky, ale jen zřídka má možnost skloubit Váš požadavek se svou rozvozovou trasou. Naši zákazníci dostávají avízo v den podání zásilky prostřednictvím e-mailu, ve kterém je uvedeno podací číslo zásilky. Stav své zásilky pak můžete sledovat na stránkách jednotlivých dopravců po zadání tohoto čísla. V den doručení dostanete SMS zprávu s předpokládaným dvouhodinovým intervalem doručení zásilky. Pokud zvolíte platbu dobírkou, předá vám řidič zásilku oproti hotovostní platbě nebo platbě prostřednictvím platební karty (všichni řidiči by měli být vybaveni platebním terminálem). Pokud Vás řidič nezastihne, snaží se Vám dovolat a domluvit se na dalším postupu. Když se Vám nedovolá, doručí zásilku na nejbližší výdejní místo a informuje Vás o tom formou SMS.
KAMENNÁ VÝDEJNÍ MÍSTA
Kamenná výdejní místa mívají větší váhový limit pro jednotlivou zásilku, delší úložní lhůtu a zpravidla lze platit dobírku na místě. Pokud je výdejní místo aktuálně přeplněné nebo nedostupné třeba z důvodu dovolené, je zásilka automaticky přesměrována na nejbližší volné místo a příjemce je informován formou avizace.
BEZOBSLUŽNÉ VÝDEJNÍ BOXY
Pozor, úložní doba je zpravidla jen několik málo dnů (často 2), řiďte se pokyny v avizaci. Kromě váhy jsou bezobslužné boxy limitovány i rozměrem zásilky, což zatím náš objednávkový systém neumí zohlednit. Maximální rozměr zásilky do boxu je 43x43x60 cm. Počítejte s tím, že boxy bývají často přeplněné a v tom případě dopravce může přesměrovat zásilku na nejbližší volné výdejní místo. V některých boxech nelze platit a je třeba mít zboží předem zaplacené. Tuto informaci naleznete při výběru konkrétního místa. Pokud zvolíte platbu dobírkou a doručení do boxu, kde nelze platit, pak je třeba zásilku před vyzvednutím zaplatit v aplikaci dopravce u sledování konkrétní zásilky.
OSOBNÍ ODBĚR
je možný v rámci provozní doby naší veterinární kliniky na adrese Nerudova 2258, Havlíčkův Brod. U osobního odběru je vyžadována platba předem na účet. Po připsání platby za objednané zboží od nás obdržíte e-mailem fakturu a na základě jejího předložení Vám bude zboží vydáno:
V pracovní dny od pondělí do pátku 8:00 - 11:00 a 14:00-18:00 a o víkendech v sobotu 8:00 - 11:00 a v neděli 9:00 - 10:00
Mohu ovlivnit hladký průběh doručení?
Ano, zcela zásadně...
Protože komunikace ze strany řidičů je proaktivní, dbejte na správné zadání svého telefonního čísla a e-mailové adresy. Udávejte takovou doručovací adresu, kde budete k zastižení a která bude jasně označena číslem domu a jmenovkou. Nemusí se nutně jednat o bydliště, lze doručit třeba i do Vašeho zaměstnání nebo na jinou adresu, kde se momentálně nacházíte. Buďte na příjmu. Řidiči se opravdu snaží doručit Vaši zakázku na první pokus a lze s nimi většinou operativně domluvit i předání kdekoliv na jejich trase. Balík si můžete po dohodě vyzvednout i v doručovacím depu nebo ve výdejním místě. V případě dobírky mějte nachystanou hotovost tak, aby Vám řidič nemusel rozměňovat bankovky či vracet drobné nebo si připravte platební kartu s dostatečným krytím. Při veškeré komunikaci s dopravcem uvádějte sledovací číslo zásilky. Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče (řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání). Případné skryté vady je možné ohlásit do 2 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě. V takovém případě je nezbytné pořídit fotodokumentaci. Pokud vám přijde zásilka zjevně poškozena, nepřijímejte ji, nechte poznačit závadu do přepravního listu a bez prodlení nás o tom, prosím, informujte.
KONTAKTY NA DOPRAVCE
Zákaznická linka PPL 225 331 500. PPL zpravidla umí přesměrovat zásilku na jinou adresu či výdejní místo.
Sledování zásilky PPL https://www.ppl.cz/
Zákaznická linka BALÍKOVNY 218 218 218. Balíkovna neumí přesměrovat zásilky.
Sledování zásilky Balíkovny https://www.postaonline.cz/trackandtrace?utm_source=HP_CP-uzitecne-nastroje&utm_medium=sledovani-zasilek
Zákaznická linka Zásilkovny 216 216 516. Zásilkovna neumí přesměrovat zásilky na jinou adresu, výjimečně to lze v rámci působiště stejného depa.
Sledování zásilky Zásilkovny https://tracking.packeta.com/cs
Balíkovna, PPL a Zásilkovna jsou smluvními partnery internetového obchodu DOGS & CATS a prostředníky v komunikaci mezi námi a našimi zákazníky. Uvítáme každou zpětnou vazbu o tom, jak jste byli s dopravcem spokojeni. Zejména Vaše negativní zkušenosti jsou pro nás velmi přínosné, na jejich základě děláme taková opatření, abyste se k nám rádi a často vraceli.
Dovolujeme si upozornit naše zákazníky, že dopravné za nepřevzaté zásilky vymáháme soudní cestou.
Aktualizováno 28.7.2025