položek
(0,00 EUR) s DPH
  • Zobrazit

Doprava od 1.8.2013

O přepravu zásilek se nám stará přepravní společnost DPD, doplňkově využíváme i služeb České pošty. Dopravné ve většině případů dotujeme z vlastních zdrojů a proto Vám můžeme nabídnout dopravu již od 70,- Kč. U objednávek nad 2 000,- Kč dopravné neúčtujeme, tam máte dopravné ZDARMA. Pokud zvolíte platbu dobírkou, platíte doběrečné ve výši 40,- Kč.

CENÍK DOPRAVY

1/ Balíčky do váhy 1 kg včetně obalu zasíláme Českou poštou za cenu 70,- Kč.
2/ Veškeré ostatní zakázky doručuje DPD za cenu 97,- Kč.
3/ U objednávek NAD 2 000,- Kč včetně DPH dopravné neúčtujeme.

Uvedené ceny a doprava zdarma platí pro 1 balík do hmotnosti 50 kg včetně obalu. Za každých dalších započatých 50 kg se účtuje příplatek  97,- Kč (i v případě, že objednávka přesahuje hodnotu pro dopravu zdarma). To samé platí také tehdy, je-li v objednávce větší množství těžkého zboží a k tomu jedna nebo více křehkých (a zároveň objemných) položek. V takovém případě je z důvodu ochrany zboží před poškozením během přepravy nutno rozdělit objednávku do dvou balíků, přičemž objednávka nemusí splňovat váhu nad 50 kg. Příplatek je naúčtován dodatečně k objednávce.


CENÍK DOBÍRKY

Dobírkou lze platit jen u DPD, jednotná cena dobírky je 40,- Kč bez ohledu na hodnotu objednávky. Na dobírku přes Českou poštu nezasíláme.

 
  BALÍČKY DO 1 KG
BRUTTO
OBJEDNÁVKY DO CENY
2 000,- KČ
OBJEDNÁVKY NAD
2 000,- KČ s DPH
Dopravce Česká pošta DPD DPD
Platba převodem 70,- Kč 97,- Kč ZDARMA
Platba dobírkou nelze 137,- Kč 40,- Kč
Slovensko
platba převodem
nelze 250,- Kč 250,- Kč


DPD standardně doručuje zásilky následující den po jejich podání a to v době od 8 do 18 hodin. Ve vybraných oblastech (Praha, Brno, Ostrava) lze sjednat večerní doručení v intervalu 17:00-20:00 hodin. Požadavek na večerní doručení musí být uveden už v objednávce - po zvolení způsobu dopravy a druhu platby doplňte požadavek do textového okénka DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE. Pokud pro doručovací adresu nelze zvolit večerní doručení, bude Vám balík automaticky odeslán s běžným denním doručením. Naši zákazníci dostávají avízo v den podání zásilky prostřednictvím e-mailu, ve kterém je uvedeno podací číslo zásilky. Stav své zásilky pak můžete sledovat na stránkách DPD po zadání tohoto čísla. V den doručení dostanete SMS zprávu s předpokládaným tříhodinovým intervalem doručení zásilky, pokud Vám tato doba nevyhovuje, můžete změnit čas doručení a v případě potřeby i doručovací adresu na stránce www.chcisvujbalik.cz. Pokud zvolíte platbu dobírkou, předá vám řidič zásilku oproti hotovostní platbě nebo platbě prostřednictvím platební karty (všichni řidiči DPD jsou vybaveni platebním terminálem).

Pokud Vás řidič nezastihne, přijde Vám informační zpráva o důvodu, proč zásilka nebyla doručena, společně s dalším postupem doručování. A když ani třetí pokus o doručení nebude úspěšný, a DPD nebude mít od zákazníka žádné další pokyny, vrací zásilku zpět k prodejci a příjemci je zaslána faktura na úhradu poštovného v plné výši.

Mohu ovlivnit hladký průběh doručení?
Ano, zcela zásadně... Protože komunikace ze strany DPD je proaktivní, dbejte na správné zadání svého telefonního číslae-mailové adresy. Udávejte takovou doručovací adresu, kde budete k zastižení. Nemusí se nutně jednat o bydliště. DPD doručuje třeba i do Vašeho zaměstnání nebo na jinou adresu, kde se momentálně nacházíte. Doručovací adresu můžete sami dodatečně změnit na stránce www.chcisvujbalik.cz a nemusíte mít tedy obavy, že balíček dorazí v nevhodném termínu, kdy budete zrovna mimo domov. Buďte na příjmu. Řidiči se opravdu snaží doručit Vaši zakázku na první pokus a lze s nimi většinou operativně domluvit i předání kdekoliv na jejich trase. Balík si můžete po dohodě vyzvednout i v doručovacím depu. V případě dobírky mějte nachystanou hotovost tak, aby Vám řidič nemusel rozměňovat bankovky či vracet drobné nebo si připravte platební kartu s dostatečným krytím. Při veškeré komunikaci s DPD uvádějte 14ti místné číslo zásilky, informační linka DPD je 841 700 700. Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče (řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání). Případné skryté vady je možné ohlásit do 2 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě. V takovém případě doporučujeme pořídit fotodokumentaci. Pokud vám přijde zásilka zjevně poškozena, nepřijímejte ji, nechte poznačit závadu do přepravního listu a bez prodlení nás o tom, prosím, informujte.

ČESKÁ POŠTA doručuje zásilky také zpravidla následující den po podání a stav Vaší zásilky můžete sledovat na stránkách České pošty. V současné době ČP zavádí službu telefonické avízo, kdy Vás o doporučené zásilce či balíčku informuje předem prostřednictvím SMS zprávy.

DPD a Česká pošta jsou smluvními partnery internetového obchodu DOGS & CATS a prostředníky v komunikaci mezi námi a našimi zákazníky. Uvítáme každou zpětnou vazbu o tom, jak jste byli s dopravcem spokojeni. Zejména Vaše negativní zkušenosti jsou pro nás velmi přínosné, na jejich základě děláme taková opatření, abyste se k nám rádi a často vraceli.

OSOBNÍ ODBĚR
je možný v rámci provozní doby naší veterinární kliniky na adrese Nerudova 2258, Havlíčkův Brod. U osobního odběru je zatím nutná platba předem. Po připsání platby za objednané zboží od nás obdržíte e-mailem fakturu a na základě jejího předložení Vám bude zboží vydáno:
V pracovní dny od pondělí do pátku 8:00 - 11:00 a 14:00-18:00 a o víkendech v sobotu 8:00 - 11:00 a v neděli 9:00 - 10:00

Dovolujeme si upozornit naše zákazníky, že dopravné za nepřevzaté zásilky vymáháme soudní cestou.


KATEGORIE

Mohlo by vás zajímat
Máte nápad, připomínku či vzkaz? Napište nám!

Platební metody
Akční nabídka
Nejprodávanější
Reklama

FastCentrik® - Pronájem e-shopu
Copyright © DOGS & CATS SERVICES s.r.o. 2010
tel.: +420 603 515 788 | e-mail: info@dogsandcats.cz

JavaScript musí být povolen